Lördan

Åkte först till joss och va med henne jennifer och sassa. Jag och sassa sjöng och hade massvis med överskottsenergi hahaha ;) Sen vid sju tiden kom pappa och hämtade mig och skjutsade mig till melina va där och förfestade sen åkte vi till solle. Där blev det valvet, dansade och hade kul, riktigt roligt att umgås med melina igen eftersom det var så länge sen sist :)

Gick därifrån vid två tiden kanske ? sen sov jag hos en kompis. Tog bussen hem med sofie igår.

Vart hemma från skolan idag har ont i magen och så, men tror att jag ska ta en promenad nu och rensa tankarna lite. Puss

Bjuder på en gammal bild på mig och melina :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0