Tankar

Nyduscha och fräsch (stavning) ?. Ligger i alla fall i sängen nu med datorn i knät. Kollar på lite kort som jag har fått för ett bra tag sen, där det står en massa saker på baksidan av korten. Får upp en massa minnen.

Varför ska allting vara så svårt?
Varför kan man inte får vara med den person man vill föralltid ?
Jag saknar en person så himla mycket, den personen finns i mina tankar varje dag.
Jag kan inte släppa den personen.
Jag kommer aldrig kunna göra det.
Det är en person som betyder så oerhört mycket för mig.
Den personen går inte bara att radera.
Det funkar inte så inte i min värld i alla fall

Nä nu orkar jag inte sitta vid datorn nå mer, ska försöka sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0