stockholm i bilder

Fredagen;
På fredagen åkte vi på Lobby, kenzas nya nattklubb. Den kvällen var verkligen kanon :)


Champagne

elin, elin och susanne ^^

skål!

jag kenza och emelie :)

emelie, bobby och jag :P

sara, amir och jag
fråga inte vad jag gör, för jag vet inte x)


nån tjej och peter :)

På något sätt hamnade vi på efterfest med bobby (mammas pojkar)
 Kom hem vid 10 dagen efter hahah :)


Sara jag och bobby :)


På lördagen vart det 54
Riktigt bra kväll det oxå :)


Du är den galnaste jag känner, haha :D

emelie och sara :)

emelie linus och sara ^^

:D

haha :D

Det gick ingen nöd på oss om man säger så ;D

hoho

Puss

Emelie och Linus, hihi ;)

Jag och några trevliga poliser :P

^^

Systrarna :)

Elin emelie och jag (:

Avslutar med en bild på sara!
Tack alla för en riktigt bra helg :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0