Ingen rubrik..

Har inte hunnit skriva är på ett par dagar. Har varit så mkt nu vid jul.

Julafton var riktigt bra och den avslutades med att jag och emma åkte till kyrkan, mysigt!

I fredags blev det gladan, var på en riktigt rolig förfest hemma hos Jennifer med Joss och Sassa. Var minst lika roligt inne på gladan, riktigt mkt folk och så. När gladan hade stängt åkte jag och emelie hem till mig, blev lite film tills vi somnade. Vaknade vid tolv dagen efter och ja vi mådde som vi gjorde... haha.

Det blev även gladan igår, var dock inte lika roligt! Imorgon åker jag joss emelie och förmodligen emmali till sundsvall! Hoppas att de finns nån bra rea kvar.

Nu ska jag kolla på tv!

Puss
<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0