Bra dag.

Åkte somsagt till markus sent igår. Kollade lite på film och prata lite sen somnade vi direkt. Åkte till skolan lite senare idag, missade första lektionen. Efter den hade jag matte omprov, det gick väl inte så bra för nån av oss förutom för emilia. Fick iaf 1.5 poäng, wiiii (Y). Efter skolan gick jag till marit och hon fixade mina naglar, det tog lite över två timmar, och eftersom jag redan var på solariet passade jag på att sola lite, sen städade jag av där. Nu har jag suttit och kollat lite på tv med mamma.

Just ja, gick ju förbi terra cotta en sväng idag på hålet. Köpte en t-shirt och ett armband.



Här får ni iaf en bild på t-shirten, har tyvärr ingen på armbandet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0