:)

Har inte skreve på nån dag, igår var jag iaf med cassy ett tag på kvällen sen åkte jag hem till markus och va med markus fredrik johan och jonas, vi kollade på film och så, mys :)
Vaknade vid elva idag cassy kom vid
tolv och vi följde med henne till stallet, red lite och så. Höll även på att frysa ihjäl när vi skulle gå hem haha :P Kom hem åt jätte god middag sen hade markus bakat en jättegod tårta ^^
Nu sitter jag iaf här med cassy markus johan och jonas. Jag och cassy har nyss varit ute en sväng, sen va rasmus snäll och skjutsade hem oss till markus igen :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0