Bara för sandra :)

Sandra ville att jag skulle blogga lite för att hon ville ha något att läsa, inte för att jag har så himla mycket att skriva om men.

Igår åkte jag iaf till solle med Joss och becca, kvällen började väldigt roligt men sen vart det lite små trögt. Men den vart helt okej faktiskt :) Träffade anton en sväng på stan, kul att se han var ju ett tag sen sist ^^ Åkte hem till joss åt lite sen pratade vi en stund tills vi somnade. Vaknade vid halv 12 idag, sen har det inte hänt så mycket. Ligger iaf i sängen nu och kollar på en johan falk film, dom är riktigt bra! :)

Här kommer några få bilder sen igår! :)














<3 bäst ( vet inte riktigt vad jag gör men )


Kommentarer
Postat av: sassa

taaaaack emmsiiiiii. du hade visst nått att berätta om ju :D

2010-01-17 @ 22:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0