helgen

Tänkte skriva lite om min helg. Började i fredas med att jag,sara, linn, emma, hilda och emelie tog en buss till solle åt på city sen drog vi vidare hem till sara, väl där började vi fixa oss lite sen sjöng vi singstar och så. Efter nån timme åkte vi till nån fest vart inte där så länge utan ist följde tre killar med hem till sara, haha väldigt roligt hade vi och det blev mycket skratt. Somnade vid halv fyra tiden sen ringde väckaren igen vid kvart över sex, då packade jag och emelie ihop våra saker och började gå till bstation, vi båda var väldigt trött och det var kallt. Kom hem åt lite och så sen bestämmde sig jag och emma för att åka till solle igen så joel va snäll och skjutsade oss dit, även daniel följde med, åkte till sara en sväng först även dom följde med oss dit, sen åkte vi till tim som hade fest, va inte där så länge sen gick vi vidare till en annan fest va lite trögt i början men det blev riktigt trevligt till slut, när vi varit där några timmar följde vi med killarna till tim igen. Sen kom joel och daniel och hämtade mig och emma . Tack för en trevlig kväll med trevligt folk! :)
Nä blir en tidigt kväll för mig, har många timmar att sova igen.
Puss



Kommentarer
Postat av: emma/walle/wallenius

snyggast,

2010-02-04 @ 22:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0