hellu.

Igår kom joss till mig och det blev precis som jag trodde att det skulle bli alltså inget plugg. Vi läste inte en enda mening av de vi skulle. Istället pratade vi och skrattade massvis, har alltid lika roligt med henne. Vi åkte till hemköp och köpte varsitt glass paket och hallon. Sen låg vi somvanligt och pratade tills vi somnade.
Idag hade vi smink på skolan, var riktigt roligt, och imorgon åker jag med sofie till ramsele sen åker vi till borga, ska åka lite bräda hur nu de ska gå, haha :D

PussochKram


Bild från igår på emelie :)






Jag sminkade Joss, hon såg ut som "barbie" :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0