Klater

Har inte skrivit på några dagar, har varken haft tid elr ork att göra de! Sitter iaf på tåget nu påväg hem, har varit en massa klater, började med att tåget inte funkade i borlänge så vi fick åka buss till gävle ist, när vi väl kom tid var tåget försenat från gävle till svall, sen nu får jag se hur jag tar mig från svall och hem. Aja vaknade rätt tidigt idag. Gjorde iordning mig snabbt åt lite sen tog jag och markus en buss till borlänge, där möttes vi utav "antalaja" som han så vackert får heta utav mig :) Han köpte markus tel och markus köpte en ny jätte snygg :) Sen följde dom med mig till tåget, kramades och sa hejdå, alltid lika tråkigt att åka därifrån! Imorgon blir det skola sen vet jag inte riktigt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0