Solle

Åkte till solle igår med joss och jennifer. Började med att vi gick och åt strips, höhö. Sen gick vi på nån förfest där emmali sassa och mattis var. Jag emmali och oliver gick snabbt ner till stan igen medans dom andra stannade kvar. Min kväll vart väl lyckad men kunnde ha varit roligare. Vi somnade vid halv fem och vaknade tre idag. Sen har vi bara slappat hela dagen. Skönt!

Nu blire film med Joss! :)

Såhär såg jag ut igår;

Några få bilder som jag orkar lägga ut ifrån kvällen


Nä nu ska jag gå och duscha så att Joss får sitta vid datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0