hej hej hemskt mycket hej..

Åkte ju somsagt till solle igår kväll. Även emma denna och jens kom dit :) Var väl inte så jätte roligt där gick mest runt och kollade åt lite och så :P
Åkte hem vid ett kanske sen somna jag direkt när jag kom hem, vaknade för ett tag sen och nu har jag precis packat det sista. Åker om bara nån timme!
Kommer troligtvis inte sitta något vid datorn under tiden jag är där.
Pusss

igår



Suddig bild ifrån i förrgår



Emma och Dennis för någon dag sen



Nä nu hinner jag inte lägga ut nå fler bilder! Ska duscha nu sen åka. Ni får ha det så bra för det ska jag försöka ha :D


Kommentarer
Postat av: emelie

ha det så bra gumman! längtar redan tills du kommer hem ;))

2010-06-12 @ 17:23:16
URL: http://emeliedjupenstrom.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0