Lite bilder ifrån turkiet

Åkte minibuss till stockholm, jag emmali och joss sov i bagaget, stavning? eller sov och sov vi sov inte en blund låg mest och fnittrade :)



Hoss och Jennifer :)
Först när vi kom till hotellet gjorde vi Hamam ( turkiskt bad) det är riktigt härligt!



Jag och Joss



Jag och våran "räddare" i nöden. Tappade kamera fodralet i vattnet så vi skrek på han och han fick hoppa i och hämta den :D



Sötnosar!



Två som jobbade på vårat hotell :)



<3



varmt och skönt!



Joss tog sig ett dopp i de blå ^^



Kram på bästa






Vi hamnade bland några poliser :P








fick låna en mobil en stund, HAHA



Jennifer och Hoss :D



<3






Jag och Joss hade så fint på vårat rum första dagen. men det höll sig inte så länge ;)



Jag och Jennifer en dag vid middagen :)



Joss och Hoss ^^



Underbart var ordet!





Jag och min andra hälft






Gruppbild ;D



J och H :)

















HAHA



Systrarna ^^
Det här får bli den sista bilden för ikväll, nu ska jag sova. Kommer fler bilder framöver :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0