Midsommar+midsommar dagen

Midsommaren var bra med trevligt folk. Den började hemma hos emelie med fix och lite sånt sen åkte vi till norrfälla. Började med att vi var i Kattis stuga sen gick vi vidare mot "stugbyn" eller vad man ska säga :) Filip fixade sedan skjuts så jag åkte hem till kramfors igen ^^

Vaknade vid 11 igår morse av att emelie ringde. Klev upp åt lite duschade och sen begav jag mig till Lugnvik där det blev god middag och så hemma hos emelie, sen kom mamma och hämtade oss och henke och skjutsade oss till norrfälla.Vi satte oss nere vid vattnet och prata och lyssna på musik. Sen resten av kvällen vart väl inte så bra..

Nä ikväll blir det nog till att ta det lunt med Joss! :)

Emelie var lite coolisch på midsommar ;)



Emelie linda och jag :)



Becca och Madde



Emelie Linda och Madde



Jag och Madde, det får bli den sista bilden från midsommar ^^



Igår;
Jag och Henke



Jag och min underbara vän!



:D



Jag bjuder på denna, HÖHÖ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0