två senaste dagarna

Tänkte ta och skriva lite om mina två senaste dagar som har bestått av mycket skratt och lite sömn.

I söndags kväll åkte jag och millan till emmas pappas hus där emma emelie sandra lina och jens var. Vi spelade kort och pratade en massa, sen kom även denna. Vi kollade på film och skrattade ne massa bara för att vi var så trötta. Bäddade uppe i emmas pappas rum med madrasser över hela rummet, la oss pratade ända fram tills att klockan var halv sex på morgonen troja. Sandra höll på att få nå bryt på mitt skratt och jens berättade dåliga skämt som vart roliga ;D tillslut somnade vi och vaknade vid tolv dagen efter.

Åkt hem gick ut och gick en långprommis med Joss sen gick jag på korpen och kollade på "fyllebrännbollen" med emma och emelie med fler. Efter någon timme där åkte vi till denna och jonke där natten spenderades. Sov inge vidare bra somnade vid halv sex även denna natt och sov på golvet med en filt över mig, hahah! Vaknade vid halv ett kanske ? kollade lite på tv sen gick vi hem till millan och åt frukost. Sen vandrade vi vidare hem. Nu har jag nyss vaknat och tänkte bara ta det lugnt i kväll är fortfarande riktigt trött :P

Puss och Kram


Bjuder på en nattbild x)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0