Inte en lugn stund

Idag har jag haft fullt upp hela dan. Först skola. Sen sprang jag och joss fram och tillbaka på stan på vårat hål eftersom det var några saker som skulle köpas. Sen solade jag. Efter skolan åkte jag hem slängde i mig lite mat sen åkte jag till stallet och red fina charmör. Red ute i skogen rätt länge. Pysslade med han och så efter sen kom pappa och hämtade mig och vi åkte direkt till solariet och städade sen vidare hem, och nu har jag nyss duscha och lagt mig i sängen. Skönt!

Imorgon får vi lov och cassy kommmer, kan inte bli så mycket bättre! :)

camilla är så snäll som lånar ut sin fina häst till mig! ^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0