Kramfors

Nu är jag hemma i kramfors igen. Känns väl lite sådär roligt att träffa mamma och pappa och alla kompisar igen men ändå ;P Saknar redan dom där nere ^^

Nä men skrev inget igår. Satt inte vid datorn en enda gång faktiskt. Riktigt stolt över mig själv ;) Jag var i örebro med mamma jens birgitta moa benjamin tova och leo, vi var på ett sånt där äventyrsbad. Roligt hade vi. Sen när vi kom hem gick jag moa och melinda till willys och köpte massa gotta sen kollade vi på film. Senare på kvällen åkte vi in till västerås, skulle skjutsa hem melinda. Sen när vi kom hem kollade jag moa och tova på två wallanderfilmer. Riktigt bra var dom!

Nu ska jag och pappa strax till mitt "kära" jobb för att tjäna in lite pengar, kan behövas (Y)

och imorgon efter skolan ska jag gå med emmali och träna, ska bli riktigt skönt att komma igång igen.
Puss

Saknar dig vännen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0