måndag, ny vecka nya tag

Som jag skrev igår så blev det övernattning hos min söta vän sofie. Vi kollade på johan falk och bara umgicks. Vaknade i morse med att sofie flög ur sängen och jag lika så, hon trodde nämligen att vi hade försove oss, men det hade vi ju inte HAHAH, så vi las oss och sov typ tjugo min till? :P

sen kom pappa och hämtade mig sofie och becca och skjutsade oss till körskolan där vi har varit typ hela dagen, så nu är iaf risk 1:an färdig x) Gick tillbaka till skolan men gick hem lika fort igen.

Nä nu ska jag plugga ;P


SOMMAR :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0