Onsdag

Åkte och hämtade sofie igår kväll. Hon sov hos mig, vi kollade på film och så bara ^^ Skola hela dagen idag. Haft smink och så, och när vi höll på att tvätta av oss sminket skrek sofie till för camillas kavaj brann. Hon hade tydligen slängt den över ett stearin ljus som vi hade tänt. Stackarn!

När jag och emelie satt i cafeterian kom mathias och micke fram till oss och gav oss varsin rosa ros. Gulligt av dom! ^^  Direkt efter skolan gick jag och emelie och träna. Sen åkte jag hem gjorde lite läxa. Sen ringde emma och fråga om vi skulle gå ut och gå så jag och moa har varit ute och gått en promenad med henne, pratat mycket och så. Riktigt skönt att promenera när man har trevligt sällskap med sig :)

Nä nu ska jag inte skriva nå mer. Ha det bra!
Puss!

Dom här söta rosorna fick vi :)



Emelie vart ledsen när hennes ros började vissna :(



Söta emelie :)


Det här vart kvar av camillas kavaj, närå men men hon vart ledsen ändå :/ :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0