En kväll med mycket plugg.

Bra skoldag med mycket skratt! Efter skolan gick jag och joss och åt på sylos, gott kan jag lova att det var.

Efter det åkte jag hem sov en stund sen åkte jag till min gammla matte lärare som erbjöd sig att hjälpa mig lite med matten så jag var där två timmar och pluggade matte. Känner mig riktigt duktig. När jag hade gjort det åkte jag och städa på solariet sen hem igen och pluggade till lenas prov som vi har imorgon. Man kan alltså samanfatta min kväll kort, Mycket plugg!

Puss och kram

Jag är så himla glag att jag har den klass som jag har! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0