Kort uppdatering

La igen ögonen vid fem och vaknade nu. Får väl se hur lätt det blir för mig att somna ikväll!

Igår åkte vi iaf till solle jag och evelina. Kvällen började hos sara med några tjejor. Vi satt och pratade och lyssnade på lite musik och så. Sen fortsatte den på valvet eftersom evelina nyss fyllt 18! :D Det var riktigt mycket folk där. Och kvällen vart helt lykad faktiskt!

Idag har jag och sara promenerat lite. Gick ner till stan och åt och så i väntan på att min buss skulle ta mig tillbaka till kramfors igen.

Tack alla för en rolig lördags kväll ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0