Trött trött trött

Nu är jag iktigt trött och slut i huvudet. Har varit på skolan hela dagen ända till klockan 6. Väntade på emma och camilla medans dom skulle sy klart de sista inför imrogon. Jag la mig på ett bord i klassrummet och somnade där ett tag. När jag kom hem åt jag lite sen åkte jag och pappa ut och övningskörde lite, sen tog jag och emma moppen till hemköp. Där träffade vi kerstin (våran lärare) som sa att anna och veronica var kvar på skolan så vi gick dit en sväng och höll dom sällskap sen åkte vi och solade. Nu sitter jag här och funderar på att ta mig en dusch sen sova!


För någon dag sen ringde en vän som jag inte har pratat med på ett tag, det var riktigt roligt att prata med den personen, önskar att den vännen ringde lite oftare!


En sak till igår var jag och emelie ute och red i det härliga vädre, vi var ute nästan två timmar vilket oxå kan ha berott på att vi mötte två älgar som bara stod och glodde på oss vart riktigt rädd hahah. Så vi vände, men sen mötte vi våran svenska lärare efter vägen som sa att det var rådjursjakt i skogen, och vi var ju tvungen att korsa skogen för att komma tillbaka igen, så vi var lite små skrajj. Vi sjöng och prata högt hela vägen. Sen i slutet av sgogen kollade emelie rakt på dom där dom satt vid nån buske kamoflageklädd, hahah de enda hon fick ur sig var "ååh guuud va läskigt " sen skrattade vi hur länge som helst, stackars jägare blev nog ingen bra jaktdag för dom, vi hade nog skrämmt bort varenda myra i skogen ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0