Gladan

Vart en rätt bra kväll igår. Kom till gladan vid nio tiden, där bjöds det på en massa goda drinkar. Dansade en massa och träffade trevligt folk!

Sellen skjutsade sedan hem mig emelie och muggen till mig, kollade på lite oc  ;P Sov cirka två timmar inatt, vi vaknade vid nio tiden, låg kvar i sängen och pratade en massa. Sen vid halv tolv skjutsade vi muggen till filip och vi åkte på stan en sväng.

Skulle egentligen jobba idag men det blev inte så! Så då ska jag till sofie och umgås med lite folk sedan ska vi på gladan även ikv, blir inge dricka för min del idag!


Kommer nån bild sen igår imorgon! :) 

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0