Söndag

Har inte skrivit på några dagar, har haft fullt upp.
I torsdags hade vi öppethus, så vi var på skolan från morron till kväll. Gick helt okej faktiskt.
Här är några bilder!










Och i fredags tog jag bussen till sara. Vi gick och köpte lite gosaker sen åkte vi och träna, riktigt roligt var det. Bastade och så efter. Sara åkte och jobbade på igår på dan, jag låg kvar och sov. Vaknade vi ett gick ner och satte mig vid datorn sen kom sara hem igen vid fyra tiden. Vi satt och pratade och så. Vid sju tiden tog vi en promenad ner till stan och åt på city, gott! Sen köpte vi ännu mer gosaker. Gick sedan hem och vid nio tiden kom emelie oxå till sara! :) Vi kollade på tv, åt gott och pratade en massa hela kvällen. Klev upp vid elva idag sen har vi pluggat lite teori. Jag och emelie tog bussen hem vid tre tiden.

Är riktigt trött nu, ska läsa lite ur körkortboken sen sova.

Puss

:D



Sara har muskler hon :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0