Söndag



Blir lite små less, har försökt få in bilder från min telefon till datorn men det bara krånglar hela tiden, fick in en iaf! och det är bilden ovan!

Har inte skrivit på några dagar.
Ifredags var det 50 dagars, och vi började våran kväll hemma hos becca, där nästan hela klassen var! Sedan åkte vi vidare till gladan, dansade hela kvällen sedan gick jag och emilia hem till mig där emelie och mathias redan var! Det var iaf en riktigt rolig kväll :)

igår kväll åkte jag hem till emmali, åt gott och pratade och så, senare på kvällen kom även emelie dit :)

Och idag har jag bara tagit det lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0