En rolig utgång

Hade en riktigt rolig kväll igår
Den började hemma hos mig där jag och emelie bara lyssnade på musik, pratade och drack lite vin
Tog sedan en taxi in till stan
Gick till gladan där vi var tills det stängde.

Åkte hem sedan fick vi för oss att vi skulle hälsa på Niklas.
Haha sedan fick vi för oss något ännu sjukare, vi orkade inte gå hem till mig igen och vi visste att Muggen skulle jobba imorse så vi somnade på parkeringen! Kan vara något av det sjukaste jag har gjort!

Idag har vi varit hemma hos emmali hela dagen, kollat på film och ätit gott :)

Jag och Melina har även bokat en resa till rhodos, så på onsdag åker vi, jag längtar :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0