Philip Lailani- personlig tränare

Vaknade för några timmar sedan.
Satte mig vid datorn och loggade in på Facebook, och haha där såg jag en liten rolig sak

Förra veckan läste jag philip lailanis blogg och såg att han sökte en "bloggassisten" så jag tänkte bara att det kunnde vara roligt att skicka in och kolla om man ens skulle få något svar eftersom jag visste att hundratals andra också hade sökt!

Fick svar och där stod det att man skulle göra ett "test inlägg", så igår satte jag mig ner och skrev lite..
Skickade det till han och ja idag hade han publicerat mitt inlägg i hans blogg! Inte så intressant kanske men lite roligt var det

Philip är en Pt som kommer från stockholm, han tränar bland annat Hugo Rosas, Paulina Danielsson och Katrin Zytomierska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0