Sundsvall och go fika hos Djupenström

Jag kom precis hem!
Har varit hem till emelie med en present, där bjöds det även på go fika! :D




Klev upp tidigt imorse och åkte till sundsvall
Kom inte hem fören på kvällen, åkte direkt och städade av på solariet sedan hem, duscha och packa, för imorgon åkter jag och hälsar på Sara!
Är lite små nervös över hur jag ska klara dedär med flygningen själv då jag aldrig har åkt helt själv, men det ska nog gå bra!
Det ska bli så rolig att träffa henne igen, och vilken rolig helg jag har framför mig! :D


Kommentarer
Postat av: Anders

Hur underbart vacker är inte du på det kortet. Är helt ärlig då jag säger du är den vackraste tjejen jag sett någonsin. Underbart naturlig, söt, gullig, vacker och sexig :D

2011-09-19 @ 22:29:57
Postat av: Anders

Singel? =)

2011-09-19 @ 22:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0