gott nytt år



Hade en riktigt bra kväll igår tillsammans med emmali och emma. Vi gjorde inget speciellt men den var ändå väldigt bra! Jag och emma kollade på oth till fem. Så var en aning trött när jag skulle kliva upp imorse.

Håller ialla fall på att fixa mig nu, sedan kommer emelie marcus och nicklas och hämtar mig, efter det så åker vi till Alexander där det blir mat osv! Hoppas på en bra kväll :)

Va fort tiden går.. Mitt år har varit allt från de bästa till de lite mindre bra året, eller hur säger man som? haha aja nu måste jag kila om jag ska hinna :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0