Sundsvall

Åkte till emelie igår och spenderade kvällen/natten hos henne.
De blev chips dipp och en hel del prat.
Vaknade imorse utav att hon skickade ett flertal sms till mig för att väcka mig...
Klev iaf upp vid halv 9, Åkte hem duschade osv sedan åkte jag och Joss till Sundsvall och handlade dom sista julklapparna, hann även med en sväng till Härnösand..
och ikväll kom emelie till mig med min julklapp, och jag kan erkänna att jag inte kunde hålla fingrarna i styr så jag öppnade den, och ja vad ska man säga, hon är hur gullig som helst, hon har gett mig de finaste som jag nånsin fått, ska visa någon dag va de va för nått :) (och förlåt emelie för att jag öppnade den)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0