..

You'll always have my shoulder when you cry
I'll never let go, never say goodbye


Diplomeringen gick helt okej idag, jag fick vara med Joss och då kännde jag mig mer än trygg!
Efter det var det först meningen att vi skulle göra brud-uppsättningar men Veronica frågade Jolina om hon ville bleka och klippa håret så vi ville hellre kolla på de! Avslutade dagen med lite samhällskunskap.

Imorgon har vi en lång sovmorgon sen ska jag och emelie iväg så det blir inte så mycket skola för oss, och på måndag är vi ledig, självstudier, det gillar vi! ;)

Ikväll kommer emelie och då ska vi träna, sen bara prata och mysa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0