Everybody crash and burn sometime

Skrev inget igår vilket berodde på att jag var hur trött som helst efter att vi hade varit på mässan i Sundsvall.

Klev upp 5 fixade oss och så sen vid 6 tiden kom sara och hämtade oss, kom på när vi hade åkt att vi hade glömmt det mesta till våran monter vilket jag inte fattar hur vi kunnde göra? För trötta helt enkelt! Fick göra det bästa av situationen bara. Det var en väldigt lång dag. Kom hem vid halv sju på kvällen, duschade och åt sen somnade jag direkt, försov mig en timme i morse också gjorde jag, men det är ju kanske inte hela världen.

Kom precis hem efter ett träningspass med Djupenström, och imorgon står våran andra diplomering på schemat! Blir brud make-up denna gång, hoppas på att de går bra.


You can count on me like one, two, three
I'll be there and I know when I need it
I can count on you like four, three, two
And you'll be there 'cause that's what friends
Are supposed to do





Kommentarer
Postat av: jenna ~ det kan aldrig bli för mycket rosa

Fin du är tjejen! :)

2011-02-23 @ 23:16:18
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0