Musikal och en tripp till Sollefteå

Idag på skolan fick vi kolla på Musikalen, den var jätte bra :)
Efter det så åkte jag, sofie, joss och sara till solle.
Joss och Sofie piercade sig, joss i naveln och sofie i tungan, dom var riktigt duktiga :D hihi sen fick jag köra hem eftersom sofie kännde sig lite svimmfärdig.
Känns nästan som att jag var mer nervös än dom, även fast jag gjort båda dom där grejjerna själv :P

Nu ska jag snart åka och hämta emelie på bussstation sen åker vi och tränar, sen övernattar bästaste emelie hos mig ^^

Här får ni två bilder som är tagna idag på tre av mina fina vänner! :) 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0