Vårkänslor

När det är sånt väder som det har varit idag så får man lite vårkänslor även om det är några månader kvar innan man får känna på den riktiga känslan.

och nu när det är lite varmare så saknar man ju sommaren lite smått oxå
Därför tänker jag lägga in lite bilder sen jag och emelie var i stockholm, samt när jag, emelie och sara var där. Det var två riktigt bra sommarhelger!

Vi tillbringade en av dagarna på Grönan, även en kväll då vi var och kolLade på sommarkrysset. Vi syntes även några sec i tv, haha va vid skrattade åt det efteråt då vi inte riktigt visste vart vi skulle kolla nånstans ;P







Jag och elin tog en "cykel-taxi" upp till slussen
Jag frågade om jag fick cykla och det fick jag, så jag cyklade med dendär taxin i stockholm, riktigt roligt var det.



HAHA :D



Vi träffade en kille på 54;a som kvällen efter fixade in emelie på ett ställe, där vi sjöng en massa tills vi märkte att det inte var nå folk kvar och dom började stänga. Rolig kväll :)



Vi tillbringade även våra dagar i stan! :)




Några helger efter åkte vi ner igen, och då va även Sara med. På torsdagen när vi kom ner satte vi oss på 54;as uteservering, och bara pratade :)



Dagen efter åkte jag och Sara in till stan och kollade i lite affärer, och när vi skulle hem tog vi helt fel "grön" linje så vi hamnade lite galet, men det gick ju bra ändå ;)



På kvällen hade den nya nattklubben Lobby premiär. Det var sjuk mycket folk där. Stod flera hundra i kön, men snälla elin hade skrivit upp oss på "listan" så vi fick gå om hela kön och gå in även fast vi inte har åldern inne för den klubben. Där inne träffade vi på en massa "storbloggare" och det var verkligen en super rolig kväll, måste nog säga att det var en av mina bästa ute kvällar :)







Träffade på Bobby från "mammas pojkar" så vi följde med han och hans kompisar till märsta på efterfest, spelade tv spel och sånt, haha. Åkte tillbaka till stan dagen efter, och några tjejer gav oss blicken och viskade walk of shame till oss, menar har dom inte sett värre personer i stockholm, då kan dom inte ha sett mycket ;P



På kvällen alltså lördagen så firade vi emelie på 54 :)



Härliga människor :)





Träffade på ett par trevliga poliser, haha (;

t

Puss på födelsedagsbarnet ^^



HIHI ;)



Avslutar med denna bild, har massor med bilder men nu orkar jag inte lägga in några fler :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0