varit med emmali och emelie



Det blev en långpromenad idag och inte fick jag med mig emmali, nepp!
men imorgon ska vi ut och cykla, känns bra att börja röra på sig igen!

Efter att jag hade varit ute och gått så tog jag cykeln hem till emmali där vi skulle grilla men tålamodet brast så vi tog in köttet och stekte det istället, och det blev minst sagt lika gott!

Efter det var det tänkt att vi skulle gå på bio men det hade bleve nå fel när emmali kollade dedär så isället åkte vi hem till mig och kollade på Johan Falk
(jag emmali och emelie)

Nu ska jag sova, ska kliva upp tidigt imorgon och åka till sollefteå med jens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0