En rolig fredagskväll

Skrev inget igår, hade inte tid helt enkelt!

Va först på apun sen efter den åkte jag direkt till Kramm och åt. Sedan fick jag och Joss för oss att vi skulle gå ut, vart en riktigt rolig kväll! Började hos joss, satt och prata och drack lite, sedan gick vi ner till gladan där det var helt okej, efter det följde vi med några till annexet och kom hem till Joss igen vid halv 6 imorse.

Klev upp vid tio och åkte till Sundsvall, orkade inte gå i så mycket affärer men tre tröjor fick jag med mig hem iaf!
Nu ska jag sova en stund sen kommer emelie till mig och vi ska bara ha myskväll, hihi!

Bilder kommer sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0