lördagen

Igår spenderade jag ju somsagt min kväll tillsammans med emmali emelie och emma!
Till en början var vi hemma hos emma, pratade och åt gott, sen fick vi för oss att vi skulle ut och åka bil. 4 timmars bilåkning blev det totalt, haha! Vi åkte på små skogsvägar, och på det läskigtaste stället vart det nå "fel" på bilen, den startade inte och alla fick lite små panik eftersom vi innan hade pratade om läskiga saker, hahah. Tillslut funkade den helt plötsligt igen

Jag och emelie kom iaf hem till mig vid halv tre igen, somnade så fort jag jag la mig i sängen!

Idag vet jag inte alls vad jag ska hitta på, får se vad det blir för nått :)

PussochKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0