På bättringsvägen

Är ännu inte riktigt bra men är på bättringsvägen! :)

Sitter och funderar på vad jag ska göra efter skolan, jag har ingen aning. Det lutar åt att jag ska plugga till Beteendevetare, men om jag ska flytta så vill jag till Dalarna, åh vad jobbigt det är. Tänk om jag ångrar mig. Sedan har jag väldigt svårt för att lämna människor som står mig nära, det skulle vara jätte jobbigt att lämna alla här hemma även fast jag inte lämnar dom utan bara åker iväg en tid, men det skulle ändå kännas väldigt jobbigt.

En annan sak jag har funderat på lite är att åka utomlands ett tag, kanske hänga på sara om hon ska England, nä jag vet inte alls vad jag ska göra, jag får ta mig en riktig funderare över de här!

Lägger in några bilder på världens sötaste Benjamin!


...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0