Lugn helg

Har varit en riktigt lugn helg och det har varit skönt!

Igår låg jag och emmali i sängen hela dagen och kollade på One tree hill tills vi bestämmde oss för att åka till Lizze en sväng där det var fest. Där var även emma! :)

Var där ett tag sedan åkte jag och emma hem till mig och kollade på Greys tills vi somnade. Klev upp halv sju imorse och körde henne till jobbet! och sedan åkte jag till emmali med deras bil, orkade inte gå hem den tiden så jag gick in och sov där några timmar!

Idag har jag bara röjt undan på rummet och ikväll kommer emma över igen för ännu mer Greys tittande.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0