I can’t tell you what it really is, I can only tell you what it feels like

Emelie sov övet hos mig igår, pratade och kollade på step up 3 tills vi somnade!

Vi klev upp vid halv nio, hon åkte till jobbet och jag följde med Melina till Sollefteå där hon skulle tatuera sig.
Tatueringen blev riktigt fin.
Blev sugen på att göra något jag med ska bara fundera ut vad jag vill göra :)

När jag kom hem åkte jag och emmali till gymmet, skulle egentligen köra ben med darmin men eftersom han var sjuk så körde vi själva idag och det gick hyffsat bra :)

Nä nu blir det en dusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0