Less tjej

Inte riktigt min dag idag..
Åkte hem vid 8 tiden imorse från emmali, tänkte inte på att det börjar bli halt ute nu..
Jag körde på som vanligt och fick världens sladd och hamnade med bilen i en buske, men tur då att de var en buske och inte en annan bil.. Får börja köra lite lugnare framöver

Vid tre tiden åkte jag och emmali upp på gymmet, darmin hjälpte oss även idag, han är så snäll som hjälper oss med träningen.  Det uppskattar vi verkligen :)
Idag körde vi bröst och det gick bra!

När jag kom hem råkade jag tappa mobilen i golvet så nu är hela bak skärmen sprucken..
Jag är så klantig ibland.

Ikväll ska jag åka och kolla på hockey med Joss och Jens!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0