Min dag..



Väckte emma och emelie genom att säga "klockan är 15.00 ska ni inte vakna snart?" Både emma och emelie flög upp ur sängen men i själva verket var klockan bara 13.00 men jag fick ju upp dom i alla fall så det funkade ju!

När dom väl hade klivit upp åkte jag och emma på stan, köpte mig ett par nya springbyxor och två fleece tröjor som passar perfekt nu när det börjar bli kallt ute men ändå inte vinter.

Efter det mötte jag upp emmali på stan, köpte lite naturgodis och sedan åkte vi hem till mig där det blev tacos med familjen.

Åkte därefter upp till gymmet och körde 30 minuters intervaller på löpbandet tillsammans med emmali.

Nu ska vi strax åka till Sandra där emma och emelie redan befinner sig, där blir det idol och massa mys :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0