En bild några ord.



Jag har inte skrivit något om Rhodos än, men det var en galet rolig resa!
Träffade några svenskar som vi umgicks med där under veckan
och jag saknar dom! :D
Lägger in lite bilder från resan någon dag.

Igår var jag ialla fall på gymmet och tränade armar med Darmin, det gick bra.
På kvällen åkte jag emma och emmali och kollade på basket sedan åkte vi vidare till Jax.

Idag har jag jobbat några timmar.
och ikväll ska jag bara ta det lugnt med emmali, känns som att det behövs om min förkylning ska gå över någon gång.
Blir kanske till att köra lite folk ikväll också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0