stan



Vaknade rätt tidigt idag av några samtal.
Kunde inte somna om efter det så jag gjorde mig iordning och åkte till stan och mötte upp min fina vän Sofie som jag har saknat så himla mycket, var verkligen roligt att träffa henne igen.

Vi gick runt och kollade i lite affärer sedan träffade vi melina, tog en fika och så.
Efter det virrade jag och Melina runt i stan ett tag.

Åkte hem gjorde iordning lite middag, sedan åkte jag och hämtade Maria (hon jag bor hos, som jag förövrigt gillar skarp). Vi åkte direkt till stallet där jag hjälpte henne lite med hennes häst.

Ska lägga mig i tid ikväll och ta mig upp i tid imorgon och gå ut och söka lite jobb.


The sun goes down
The stars come out
And all that counts
Is here and now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0