Stockholm

I been treated like dirt before you
And love is "evol"
Spell it backwards I'll show you



I måndags tog jag bilen ner till Stockholm,
fick sällskap av Dennis som är världens snällaste som följde med mig ♥

Och det är här jag har tänkt att bo ett tag framöver, känner att jag kommer trivas riktigt bra här, förutom att jag kommer sakna mina fina vänner och min älskade familj där hemma!

Igår åkte jag in till stan och kollade i lite affärer och så med Melina, det är verkligen inte lätt att hitta överallt men det går hyffsat bra än så länge.

Idag har jag varit lite överallt, och ikväll hoppas jag på att få träffa sofie! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0