I fell apart



Här har det ekat tomt några dagar.
Jag har mestadels jobbat, jag har snart jobbat två veckor i sträck så på torsdag ska jag ta mig en riktigt lång sovmorgon! Tiden jag inte jag har jobbat har jag varit med vänner.

I lördags åkte jag och emmali till Klockestrand och grillade osv med ett gäng, det var en bra kväll!
Vaknade på söndagen med världens förkylning, måste ha blivit smittad av emmali då jag sovit hos henne under tiden hon var sjuk.

I söndags jobbadet jag delat. När jag hade slutat vid halv tio trotsade vi vädret och åkte till Sandö och spelade volleyboll i regnet. Sedan var det bara hem och hoppa i säng för några timmars sömn innan det var dags för ännu en tidig morgon.

Idag stog det 7-16 på mitt schema. Dagen gick till stor förvånan fort. Jag och Johanna tog samma bil och åkte med varandra hela dagen, trots att vi egentligen inte hade en enda dubbelbemanning, men vi fick det att gå ihop ändå.
Åkte hem och slocknade i sängen några timmar sedan hade varken jag och eller Johanna någonting att göra, så vi åkte först och solade sedan tog vi bilen till Finnmarken, till hennes farmor och farfars stuga, tog båten och fiskade lite.
Efter några kast drog jag upp en fisk, måste ha varit bland den första fisk jag fått i mitt liv.
Vi fick lite små panik då vi inte riktigt visste hur vi skulle göra som med den. Den sprattlade vilt och vi skrek ikapp.

Tillslut fick Johanna ringa sin kompis som fick åka dit och dra lös kroken åt oss, haha oruttinerat.
Nu ska jag försöka sova. Imorgon väntar ännu ett delat pass för min del.
När jag har slutat ska jag bara hem och byta om och så sedan möta upp lite vänner för att gå på grillafton!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0