Så nära men ändå så långt bort



När jag hade jobbat min första del av passet igår åkte jag hem och sov tre timmar.
Sedan tillbaka på jobbet.
Var en rätt stressig kväll igår med larm osv.
Rasten var bara att glömma.

När jag hade slutat åkte jag och emma till emelie, var där en stund sedan skjutsade jag och emelie hem emma som skulle upp och jobba idag.
Emelie och jag åkte och hämtade upp marcus sedan åkte vi till Urkult där vi skulle hämta upp folk som vi skulle skjutsa hem.
Kom hem strax innan halv fyrra inatt och somnade som en stock och vaknade vid halv ett idag.
Så nu är jag riktigt utvilad, och ska snart åka och jobba kväll, tog på mig det, alltid bra med lite extra pengar!
Puss


Kommentarer
Postat av: Evelina

Gud såå otroligt fin du är Emma!! :)

2012-08-05 @ 16:16:56
URL: http://ewelinassmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0