Stockholm





I helgen var jag ledig, så jag tog bilen och åkte till Stockholm.
Lite förvånad över att jag klarade att köra genom Stockholm och ut till Haninge själv.
men det gick bra och jag antar att man klarar mer än vad man tror att man gör.

Åkte iallafall direkt när jag hade slutat jobba och var framme i Stockholm strax före sju.
Då blev det kramkalas på oxhagsvägen.
Senare tog jag och maria några glad vin och satt bara och mådde gott tills klockan blev för mycket.

Vi klev upp tidigt på lördagen för att åka till stallet.
Vädret var kanon, varmaste dagen hitills denna sommar.
När vi kom hem igen drog vi på oss bikinin och la oss i solen.
Sedan gjorde vi iordning lite tacos.
Mot kvällen åkte jag in till stan igen.
Åkte till Duvbo där Melina med fler var.
Vi satt på en innergård och spelade musik och drack vin.
Vid tio tiden åkte jag och Melina in till stan.
Vi satte oss på fel t-bana två gånger och åkte åt helt fel håll, kanske skulle ha läst vart dom gick någonstans.
När vi väl hade kommit till stan gick vi och köpte "det gammla vanliga" som vi kallar det.
Chips och dipp alltså.
Satt hemma hos Melina tills vi gick på Friday´s i Kungsträdgården.
Tog några drinkar där och bara satt och pratade.
Skulle egentligen gå vidare efter det men ingen av oss var särskilt sugen på det, så vi avslutade på Donken innan vi gick hem till henne och sov.

Åkte hem till Kramfors vid två tiden dagen efter.
Jag har saknat stockholm och Maria och Melina.
Och på något sätt så känns det inte som att jag riktigt lämnade Stockholm.
Samtidigt som jag känner att jag verkligen är hemma när jag är i Kramfors.
och känslan där var inte densamma denhär gången.
men jag hade iallafall en riktigt bra helg och det var så roligt att träffa både Maria och Melina igen!

Nä nu ska jag ta och sova, kom precis hem från en delad tur, ska försöka få några timmars sömn innan det är dags för ännu ett delat pass imorgon.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0