...




Var några dagar sedan jag skrev här nu!

I torsdags åkte jag och Melina till Sundsvall, gick runt i affärer fikade osv. Var en bra dag helt enkelt.
På fredagen jobbade jag först på morgonen sedan åkte jag till Sollefteå där jag umgicks med Sara, Marre och Frida.

Vaknade på lördag morgon utav att emmali ringde och frågade om jag ville följa med henne till Sundsvall och eftersom jag inte hade något annat för mig så åkte jag dit med henne :)
På kvällen åkte jag till Sollefteå igen där jag gick ut med Sara och några fler. Blev en nykter utgång för min del eftersom jag började jobba sju på söndag morgon. Jobbade till fyra sen åkte jag ännu en gång till Sollefteå och kollade på fotboll i Kuben med Sara. Efter det åkte vi på city och åt. Åkte hem till henne och låg och skrattade i säkert två timmar, sedan var det dags för att säga "hejdå" för andra gången.
Känns inge roligt alls att Sara åker igen. Fast jag är glad för hennes skull :)
Vet inte när vi ses igen eftersom hon inte vet själv hur länge hon kommer stanna där, jag kommer sakna henne väldigt mycket!

Jobb imorse med. Jobbade kort dag idag vilket känndes väldigt skönt!
Nu ska jag slita mig ifrån datorn.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0