Now I just feel empty

Jobbade kväll igår. Var faktiskt en riktigt lugn kväll så det var skönt!
Klev upp tidigt imorse och var barnvakt åt Benjamin.

Senare ska jag ut och äta med en kompis, och efter det funderar jag på att dra mig till gymmet. Känns som att det var ett tag sedan jag var där nu, det har varit så mycket annat ivägen..

Imorgon funderar jag och Emma på att åka till Skule och åka lite bräda. Var några år sen sist så det skulle vara grymt kul. Får se hur det blir som med det. Börjar iaf morgondagen med ett kort arbetspass.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0